divendres, 2 de maig del 2008

New soul

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt guapa la cançó, i m'encanta la foto de la capçalera!

Anònim ha dit...

Aqueixa ingènua i quasi infantil felicitat que transmet la cançó m’ha fet perdre una preocupació que tenia damunt la cella esquerra. Ni que dir té que no pense regirar cap racó per recuperar-la...

ÀnimaAlada ha dit...

mira, deu ser que a falta d'idees em dedico a fer tunning...

com diria un amic meu, "esta canción es muy tu", potser sóc ingènua i infantil, però és que a mi em dóna bon rotllo m'alegro josepmanel que hagi volat la preocupació!

Anònim ha dit...

New soul (notícies de l'ànima?) No ho sé, que et trobava a faltar i m'he decidit a escoltar el vídeo per trobar l'excusa d'un hola original. No l'he pogut activar, tant és, tampoc l'hagués entès, coses de l'idioma, una llàstima.

Doncs això: hola! i una abraçada forta des de sota el paraigua.

mossèn ha dit...

vaja, no m'he adonat que tenia els altaveus en off ... salut

ÀnimaAlada ha dit...

nova ànima? ho he arreglat per si et decideixes a intentar entendre-la. A tu no et fan falta excuses per saludar. Un petonàs.

això va a gustos mossèn potser és el millor! ;)