dimarts, 4 de novembre del 2008

Ni fent memòria


Anem a fer memòria...
Contrasenya del banc, codi pin del mòbil, correu xtec i contrasenya, portal epoca, correu bloc i contrasenya, correu hotmail i contrasenya, correu yahoo i contrasenya, correu bloc de classe i contrasenya, correu intercanvi lingüístic i contrasenya, contrasenya web d'anglès, contrasenya ordinadors de mestres, facebook habitual, facebook bloc...
I segur que m'en deixo algun! En quin món vivim? Jo que abans ja feia molt recordant el DNI!

3 comentaris:

Eloy ha dit...

Segur que si te'n deixes.
Jo tinc una llibreta de contrasenyes. Com algun dia la perdi, no sé què serà de mi.
;)

Sergi ha dit...

Doncs sí, la veritat, estem subscrits a tantes coses, que si no posem alguna norma, no hi ha manera de recordar contrasenyes i altres números secrets. Jo he hagut de deixar alguna cosa per no recordar el que hi havia posat. Quina desgràcia.

Anònim ha dit...

Jo sempre faig servir les mateixes i tots els amics les saben. Visc confiat, i encara no he tingut cap disgust. Toco fusta.

vladimir