dijous, 6 de març del 2008

Cul i cap quadrat


No m'importa dedicar tot el temps que dedico a la feina després de la feina. Gaudeixo buscant nous recursos, fent mil-i-un cursos, escapçant obres per a interpretar, gravar-los i editar els vídeos, fer powerpoints amb o sense ells, actualitzar el bloc de classe i buscar noves propostes per afegir-hi, remenar nous programes, aprendre a fer pàgines web o a utilitzar noves eines...


Però aquests dos últims anys, el meu cap està començant a patir una metamorfosi inesperada. Per una banda, cada dia sumo un al conjunt de cabells nevats (no justament de caspa), i per l'altra, molt més preocupant, el meu rostre està començant a adquirir una forma geomètrica d'angles rectes que juraria que em sona.


5 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

quan a l'angle superior esquerre de la teva nova cara comenci a sortir un quadradet vermell amb una creu blanca a dins comença a preocupar-te seriosament

Sergi ha dit...

No entenc com pots dir que el teu cap s'està tornant quadrat, si no pares d'innovar i trobar noves idees per tirar endavant la teva feina. Això és obertura de mires, no?

ÀnimaAlada ha dit...

jeje, al mig del front hi tinc una marca de varicela, serveix?

xexu, m'estàs dient que a part del cap quadrat tinc els ulls separats? ;) pfff...

Anònim ha dit...

Cabells nevats... pitjor seria non-cabells.
Cap quadrat massa innovar davant l'ordinador??

ÀnimaAlada ha dit...

sempre hi ha un pitjor, això diuen... ;)